Saturday, July 25, 2009

علی‌ اکبر ولایتی در مصاحبه با تلویزیون الجزیره هر چقدر خواست دروغ گفت

مصاحبهٔ تلویزیون الجزیره با علی‌ اکبر ولایتی در همین الان در حال پخش است. ولایتی در جواب سوال خبرنگار الجزیره در مورد بازداشت‌ها با وقاحت تمام گفت اکثر بازداشت شدگان آزاد شده اند و کسانی‌ که هنوز بازداشت هستند کسانی‌ هستند که از ایشان مواردی به دست آورده اند که به زودی در معرض دیده مردم قرار داده میشود. وی در مورد اینکه در حال حاضر حال و روز رهبری با توجه به مشکلات موجود چطوره گفت: ایشان محکم، قوی و با ذهنی‌ باز در مقابل تمام تهدید‌ها ایستاده اند و با هیچ خواستهٔ غیر قانونی‌ به هیچ وجه موافقت نخواهند کرد.ولایتی با یک اظهار نظر باور نکردنی تهدید‌های موجود متوجه نظام در زمان خامنه‌ای را بسیار بیشتر از زمان رهبری خمینی دانست (یعنی‌ اصلا ۸ سال جنگ را ندیده گرفت!)

ولایتی عنوان کرد خودم با عضویت در شورای شش نفرهٔ رسیدگی به اختلافات انتخابات میگویم که تمام کسانی‌ که تفکر تقلب در انتخابات رو دارند دچار توهم هستند و هیچ تخلفی صورت نگرفته!

وی برخورد انگلیس و فرانسه رو در بین کشور‌های اروپایی در مورد مسائل انتخابات بد تر از بقیه توصیف کرد و گفت اینها کشورهایی هستند که سابقهٔ استعماری کثیفی در کشور‌های منطقه دارند.

این گفتگو که پر از دروغ و کذب است و دل هر ایرانی‌ آزاده یی را به درد میاورد هم اکنون ادامه دارد

ولی‌ چیزی که در این مورد جای سال دارد این است که چرا دقیقا در لحظاتی که دنیا شاهد ابراز هم دردی جهانیان با مردم آزادیخواه ایران هستند این شبکه در حال پخش این گفتگو با یکی‌ از مهره‌های کودتاست که به تبلیغ برای دولت احمدی نژاد بپردازد

Thursday, July 23, 2009

حداد عادل در انگليس- زیارت قبول حاج آقا

زیارت قبول حاج آقا

حال و احوال چطوره؟

چه سعادتی که شمارو در لندن در فروشگاه primark زیارت می‌کنیم!

چقدر  این مانتو و روسری به حاج خانوم میاد ماشالله، حیف  که تو ایران مجبورا چادر سرشون کنن! آخه ظاهراً مردای انگلیسی می‌تونن ایشونو بدون چادر ببینن ولی‌ مردای ایرانی نه!

راستی‌ نمیدونم چرا با زیارت شما در اینجا بد جوری یاد شعار مرگ بر انگلیس افتادم که این همه سال با هم تکرارش کردیم، لابد اونم فقط مال توی ایرانه، مگه نه؟!

خوب حاج آقا با اجازتون، دفعهٔ بعد که به سلامتی بلاد کفر تشریف آوردین حتما در خدمتتون باشیم، 

اجرتونم بابت این همه سعی‌ و تلاش تو مراکز خرید لندن با خانوم فاطمهٔ زهرا!


 

 

 


Thursday, July 16, 2009

فردا با شوت از پشت هجده قدم رفسنجانی‌ بازی ۲-۰ به نفع سبز‌ها می‌شه

بعد از ٔگل به خودی رهبری در نماز جمعه، فردا با شوت از پشت هجده قدم رفسنجانی‌ بازی ۲-۰ به نفع سبز‌ها می‌شه و جنبش به مرحله بعد صعود میکنه، آمین...

Monday, July 13, 2009

راستی‌ فاطمه رجبی کجاست؟!

چند روزیه که علاقمندان این دستگاه لجن پراکنی در به در دنبال این خانوم سیاه پوش هستند که ببینند چرا ازشون خبری نیست و این سکوت معنی دار برای چیه؟

خوب ما با ایشون تماس گرفتیم و ایشون که تا بحال سابقه نداشته یک همچین وقفه ای‌ در تعریف و تمجید و قربون صدقشون از شخص " ا. ن." پیش بیاد ضمن تشکر از همهٔ علاقه مندان چماق به دست اعم از ذوب شده و نیمه ذوب ولایت گفتند که این روزها مشغول نگارش مقاله‌ای هستند که میخوان در اون ثابت کنن که دلیل نشستن خرمگس روی " ا. ن." به دلیل " ا. ن." بودن مموتی نبوده بلکه تنها و تنها به خاطر شیرین بودنشه.

این بانوی مبارز که مقالشونو با "تو خودت قند و نباتی، شکلاتی شکلاتی" شروع کرده ‌اند در توضیح بیشتر در حالیکه هیچ فرقی‌ بین همسرشون با بقیهٔ اطرافیان " ا. ن." قائل نشدن همهٔ آنهارو مگسانی دور این "باقلوا" دونستن .ایشون در خاتمه خاطره یی رو برامون گفتن که به دلیل همین شباهت " ا. ن." با شیرینی‌ در محافل خصوصی چند بار عالیجناب مصباح ایشونو "عسل بابا" خطاب کرده بودند

Sunday, July 12, 2009

شهرام ناظری خس و خاشاک

کلیپ جدید و زیبای داریوش " نترسون" برای جنبش سبز ایران

شعر: ایرج جنتی عطایی
آهنگ : فرید زولاند


نترسون باغُ از گل، نترسون سنگُ از برف
نترسون ماهُ از ابر، نترسون کوهُ از حرف


نترسون بيدُ از باد، نترسون خاکُ از برگ
نترسون عشقُ از رنج، نترسون ما رو از مرگ


نه تير و دشنه نه دار و زندون
ستاره ها رو از شب نترسون


چه ترسي داره بوسه بر لب خونين آزادي ؟
چرا وحشت کنم از عشق ؟ چرا برگردم از شادي ؟


از اين خاموشه تا خورشيد چه ترسي داره پل بستن
از اين سرچشمه تا دريا خوشا شکفتن و رستن


نترسون عاشقا رو از این کولاک تاراج

به خاک افتادن از عشق پرو بال به معراج


کجا پروانه ترسید از حریر شعله پوشیدن

کجا شبنم هراسید از شراب نور نوشیدن


از این شب گوشه خاموش از این تکرار بی رویا

سلام ای صبح آزادی، سلام ای روشن فردا


نه تير و دشنه نه دار و زندون
ستاره هارو از شب نترسون

Thursday, July 2, 2009