Saturday, July 25, 2009

علی‌ اکبر ولایتی در مصاحبه با تلویزیون الجزیره هر چقدر خواست دروغ گفت

مصاحبهٔ تلویزیون الجزیره با علی‌ اکبر ولایتی در همین الان در حال پخش است. ولایتی در جواب سوال خبرنگار الجزیره در مورد بازداشت‌ها با وقاحت تمام گفت اکثر بازداشت شدگان آزاد شده اند و کسانی‌ که هنوز بازداشت هستند کسانی‌ هستند که از ایشان مواردی به دست آورده اند که به زودی در معرض دیده مردم قرار داده میشود. وی در مورد اینکه در حال حاضر حال و روز رهبری با توجه به مشکلات موجود چطوره گفت: ایشان محکم، قوی و با ذهنی‌ باز در مقابل تمام تهدید‌ها ایستاده اند و با هیچ خواستهٔ غیر قانونی‌ به هیچ وجه موافقت نخواهند کرد.ولایتی با یک اظهار نظر باور نکردنی تهدید‌های موجود متوجه نظام در زمان خامنه‌ای را بسیار بیشتر از زمان رهبری خمینی دانست (یعنی‌ اصلا ۸ سال جنگ را ندیده گرفت!)

ولایتی عنوان کرد خودم با عضویت در شورای شش نفرهٔ رسیدگی به اختلافات انتخابات میگویم که تمام کسانی‌ که تفکر تقلب در انتخابات رو دارند دچار توهم هستند و هیچ تخلفی صورت نگرفته!

وی برخورد انگلیس و فرانسه رو در بین کشور‌های اروپایی در مورد مسائل انتخابات بد تر از بقیه توصیف کرد و گفت اینها کشورهایی هستند که سابقهٔ استعماری کثیفی در کشور‌های منطقه دارند.

این گفتگو که پر از دروغ و کذب است و دل هر ایرانی‌ آزاده یی را به درد میاورد هم اکنون ادامه دارد

ولی‌ چیزی که در این مورد جای سال دارد این است که چرا دقیقا در لحظاتی که دنیا شاهد ابراز هم دردی جهانیان با مردم آزادیخواه ایران هستند این شبکه در حال پخش این گفتگو با یکی‌ از مهره‌های کودتاست که به تبلیغ برای دولت احمدی نژاد بپردازد

4 comments:

  1. khak to sare velayati. Boro velayatet velayati ke yek mosht dahati mesle khodet harfaye charandeto bavar konan. bazham khak to saret.

    ReplyDelete
  2. velayati baiad edam shavad.

    ReplyDelete
  3. دوست عزیز، شاید شما اینرا بدانید ولی شبکه الجزیره با پول امیر قطر اداره میشه و اونهم که رابطه خوبی با رژیم ایران داره، بنابراین هیچ جای تعجبی نیست که ببینیم درست در موقعیکه مردم در ده ها شهر جهان دارند بر علیه جنایات این رژیم تظاهرات میکنند، به مزدورهای رژیم اجازه بده همون دورغهای تکراری رو دوباره مطرح کنند

    ReplyDelete
  4. ای بابا باید دیشب می دیدید الجزیره چطور اصرار داشت که اونهایی که کشته شدن اول حمله کردن.

    ReplyDelete